you got to be free

Jag var iväg till skolan idag. Helt okej dag förutom att Edit var borta. Jag hoppas hon kommer imorgon. Efter skolan drog jag hem. Mot kvällen träffade jag Ellen. Vi satt i Kristineparken och pratade. En 14-årig kille som hette Kim kom förbi och småpratade med oss en stund. Ellen och jag promenerade runt lite. Mötte Emilie och Ida. Efter några timmar gick jag hem. Måste plugga psykologi. Förstår ingenting, men finns ju en chans att jag förstår mer om jag åtminstone läser igenom det vi har prov på imorgon.

Ullis gav mig ett gulligt samtal igår föressten. Lillsnuttan. Blir kul med sushi på onsdag. Hoppas det är gott. Jag har aldrig smakat förut.

Kommentarer
Postat av: Pauline

tycker det låter som en bra idé att läsa igenom psykologin haha finis. berätta hur sushin smakar sen, har aldrig vågat pröva.

2009-09-21 @ 21:59:58
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: emma

haha antar att du har rätt. men så himla jobbigt. läste lite igår men förstår ändå inte. jag och psykologi går nog inte ihop särskilt bra.

2009-09-22 @ 07:45:42
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0