wind of change

Sitter och arbetar med historian: Berlinmuren. Arbetet ska in ikväll innan midnatt. Ganska jobbigt med tanke på att jag inte är klar på långa vägar. Allt jag skrivit är bara luddigt och vet knappt om jag uppnår betygskriterierna för godkänt. Det jobbigaste är dock att min lärare verkligen har förväntningar på mig. Hon tror att uppsatsen kommer bli så jävla bra, vilket den inte alls kommer bli. Jag hatar när folk räknar med att jag ska prestera bra.

Nog om det. Min dag har bestått av skolan. Vi har börjat med drama på engelskan. Jag hoppas det blir roligt. På håltimmen gick jag med Cajsa och Ellinor till Kuckelikana. Eller det var väl rättare sagt de som följde med mig. Gillar alla prylar som finns där. Imorgon blir det paddling på eftermiddagen. Jobbigt. Jag bävar inför det.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

juste vi skulle paddla :O OMG! du får hjälpa mig med en sak på bloggen nån dag :D

2009-09-29 @ 21:38:43
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0