nån har tagit min sockervadd

Haha, ofta jag kommer vara klar med skolarbetet innan helgen. Kommer antagligen få sitta och slita med allt på söndagskvällen. Det var ju meningen att jag skulle plugga idag, men än så länge har jag inte gjort det. Och klockan är fan halv åtta. Shit vad dålig jag är. Men imorgon. Då jävlar! Då ska jag minsann plugga som aldrig förr.

Åt sushi för första gången idag. Det var varken gott eller äckligt. Inte något jag skulle föredra att äta, men har inget emot det. Lunchade med Edit, Ullis och Carro. Soppan var äcklig.

På natur och friluftslivlektionen gick vi en naturpromenad. Helt okej var det. Lite svettigt från och till kanske. Bra dag var det idag trots allt. Förutom pluggandet möjligtvis.

Kommentarer
Postat av: malin

vegetarisk sushi är mumsigt!

2009-09-30 @ 22:56:34
URL: http://prettohoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0