mycket

I fredags när jag äntligen kommit hem från Stockholm träffade jag Ellen och Sebastian. Vi gick till hoppbackarna och satt på läktaren där under hela kvällen. Det var verkligen jättekul och hur mysigt som helst. Sjukt värd kväll. Älskar att bara vara med såna jag känner. Kan ha så mycket roligare då. Fast på ett annat sätt såkalrt, men åh. Verkligen bästa kvällen. Simon Olsson kom senare och vi gick till stan och åt på Maestro. Sen drog vi alla hemåt.

I lördags träffade jag Kristoffer en stund. Det var trevligt. Mötte sen Ellen direkt efter. Vi satt i Kvarnparken och väntade på att det skulle sluta regna. Sen gick vi hem till mig, ihopp om att få se Titanic. Det gick inte för min VHSapparat hade sönder filmen. vi såg den här sjörövarfilmen istället, Pirates of the Caribeen eller hur det nu stavas. Smaskade även i oss en massa onyttigheter. När filmen tagit slut gick vi till Sebbe där även Simon O var. Vi satt på Sebastians veranda och lyssnade på musik som Markoolio och Electric banana band. Sen gick vi en sväng til Statoil och när klockan blev sent gick jag hem.

I söndags såg jag på Gossip Girl hela dagen. Älskar den serien. Alla är så välklädda.

Igår hände i princip ingenting alls. Samma idag förutom att jag fikade med Edit, Ullis, Ellen, Sebastian, Simon O och Matte. Var väldigt kul. Edit och jag började fikan vid ett. Den avslutades senare. Kom hem vid sex tror jag, men gick även en sväng på stan med Ullis och Ellen. (Så fikade alltså inte i fem timmar).

Alldeles nyss tog jag en promenad med Carl. Det var skönt att prata om allt och inget. Älskar kvällspromenader. Så jävla värda är dom.

Kommentarer
Postat av: Pauline

gossip girl är sjukt bra! egentligen har de snott asmycket från o.c, men whatever. helt grymt.

kvällspromenader är fina.

2009-09-17 @ 10:37:20
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0