malmö

Åkte ner till Malmö i fredags. Jag och mamma i bilen i flera timmar. Vi stannade i Jönköping och hälsade på farmor och farfar. Det tyckte jag om. När vi väl kom till Malmö hade vi problem med att hitta en parkeringsplats, men det fixade sig. Vi åt mat, såg på tv och gottade oss hos Hanna.

På lördagen var vi runt på stan. Fick en fin t-shirt av mamma. Sen åt vi glass och höll till i lägenheten (som föressten var superfin. Finaste typ). På söndag morgon åkte vi hem. Fick trosor och strumpbyxor. Köpte en Bert-dvd. (De avsnitt jag inte haft sedan innan). Bästa köpet verkligen. Kärlek på hög nivå. Köpte även en dubbel-cd med 90-talets största hits. Kul att lyssna på i bilen. Brukar vanligtvis inte köpa blandskivor. Ett undantag för lång bilresa. Då är det okej.

Jag hade en jättebra helg i Malmö verkligen. Gillar dock inte att det ligger så fruktansvärt långt borta. Saknar favoritsystern.

Kommentarer
Postat av: ylva

vart i malmö bor hon?

2009-09-28 @ 19:24:14
URL: http://newpony.blogg.se/
Postat av: emma

ungefär vid nobeltorget tror jag.

2009-09-28 @ 19:47:22
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0