kräm

Jösses vad skönt jag sov i natt. Somnade bums. Kände mig riktigt utvilad när jag vaknade, men snoozade såklart ändå. Helt vanlig dag annars. Förutom att jag gick på elevrådet istället för engelskan. Jag är nämligen med i elevrådet. Senast jag var medverkande i något skolgrejs var i mellanstadiet tror jag. Då gällde det elev -eller matrådet.

Min fondation tog slut i morse. Kanske lite kvar, men köpte en ny för säkerthets skull. Dyrt med smink. Köpte också en Ben & Jerrys efter jag kommit hem från skolan. Värt pengarna. Såg på Scrubs medan jag smaskade i mig glassen. Tv och glass är fan perfekt. Så länge glassen är god och tvprogrammet bra.

Ska alldeles snart börja packa. Tidigt imorgonbitti bär det ju av till Stockholm med skolan. 05:20 går tåget. inte särskilt skoj att behöva gå upp tidigt, men det är något man får ta. Träffar förhoppningsvis Johan imorgon med Edit också. Det kan bli kul. Får bara inte glömma hunkarna.


Kommentarer
Postat av: ylva

gott med glass. jag känner fan ingen annan som säger att dom ska "smaska i sig lite glass" fint är det.

2009-09-08 @ 21:35:25
URL: http://newpony.blogg.se/
Postat av: Pauline

haha sött att du är med i elevrådet!

2009-09-09 @ 18:40:07
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0