klassresa stockholm

I onsdags åkte jag till Stockholm med klassen. Fick lov att gå upp fyra, så var jätetrött hela dagen. På tågresan sov jag lite, sedan löste jag en sida av en såndär färgglad kub. (Höll på med den där kuben under alla dagar vi var där. Har lärt mig hur man gör en sida nu. Fett kul är det. Eller kanske inte kul, men jag gillar det lol).

När vi kom till Stockholm gick vi såklart på Riksdagen. Det var faktiskt intressant, förutom det att jag var så trött att jag somnade ett flertal gånger utan att jag ens märkte av det. Jag hann till och med börja drömma lite smått en gång. Läskigt.

Under onsdagskvällen härjade alla andra ungdomar från Teoretiska runt. Min klass och jag satt och körde snurra flaskan. Det var skoj.

På torsdagen var det spelen. Inte alls särskilt kul. Lite skoj då och då bara, men jag var fortfarande väldigt trött. Dogge (cykel på köpet) var där. Min klass kom näst sist. Mest tack vare att en Malmöklass inte deltog i en gren haha. På kvällen var det disco. Precis som ett sånt där mellanstadiedisco. Det såldes godis, chips och coca cola. Jag deltog inte i discot. Att dansa känns mest idoniskt för min del. Jag satt och spelade kort. Låter hur lamt som helst, men det var fan roligt.

På fredagen åkte vi in till stan. Edit och jag satt på Wayne's och pratade. Jag köpte en pocketbok. Den andra twilightboken på svenska. Sen åkte vi äntligen hem. Var jätteskönt att komma hem till mitt rum. Underbart verkligen. Hade kul i Stockholm i alla fall. Var lite från och till, men det jobbiga har jag nästan redan glömt.

Kommentarer
Postat av: Pauline

dogge är grym. spela kort låter seriöst mycket roligare än disco haha!

2009-09-15 @ 06:59:43
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: ylva

du skulle skakat loss emma!

2009-09-15 @ 14:16:23
URL: http://newpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0