kalas

Igår eftermiddags kom Johanna och Carl hem till mig. Vi gick till Sebbe där han, Simon O, Matte och Ubbis var. Ellen kom efter ett tag. Vi gick till Kvarnparken och hade det fint ett tag. Peter kom. Ett killgäng kom och muckade gräl. Blev lite problemartat, men vi kom därifrån. Lite läskigt var det dock ett tag.

Vi mötte Edit, Ellinor och Cajsa. Sen gick vi till Sebastian. På vägen mötte vi Emilie och Ida plus flera andra. De var också påväg till Sebbe. Hos Sebbe och hans bror var det fest. Blev väldigt mycket folk och tillslut kastades alla ut förutom vi som skulle sova kvar. Var en kul kväll med många människor.

Idag har inget särskilt hänt. Har sett på Gossip Girl och jag borde verkligen plugga, men orkar verkligen inte. och särskilt inte när mamma tjatar på mig. inte okej.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

det ska jag :) när jag har lärt mig, mer :D

2009-09-21 @ 21:37:07
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0