granny goes street

Träffade Ellen igår efter att jag sovit ut riktigt ordentligt. Vi gick in på Maestro och åt. Riktigt gott var det. Ullisarna kom och åt upp det vi inte orkade. Bra gjort tycker jag. Sen kom Sebastian och Matte. Vi gick upp till Västra i brist på annan plats att vara på. Vi var där i kanske en halvtimme, sen gick vi mot Granny goes street. Där såg vi Thomas Dileva. Var riktigt kul och bra. Jag gillar Thomas.

Träffade många fina människor. Tror jag. Det känns som det i alla fall. Lite gamla klasskamrater bland annat. Kvällen kändes oändligt lång just då, men nu känns det som att den tog slut ganska snabbt ändå. Var med Sebbe, Ellen och Erik i princip hela kvällen. Simon Olsson också lite. Kanske. Vet inte riktigt. Günzel följde med oss till Maestro där vi åt pommes. Pommes med kebabsås. Jag tyckte om det. Var väldigt gott. Dyrt var det också. Men värt pengarna just då. Vi fick liksom sittplats inomhus. Det regnade ute. Så priset vi betalade för våra pommes, var också ett pris för att få tak över huvudet. Runt halv två tog jag och Sebasian sällskap hem. Det var en lagom bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0