come saturday

Riktigt jobbig skoldag har det varit. Sex jävla lektioner. Alla lika jobbiga. Sov knappt något inatt så var otroligt trött också, och det hjälpte ju knappast. Köpte en jättegod smörgås på Wayne's innan jag drog hem. Edit och jag var tvungna att göra klart en psykologiuppgift som ska in imorgon.

Har kollat klart på hela Dårfinkar och dönickar. Gillade inte det programmet jättemycket när jag var yngre. Men det är rätt gulligt ändå tycker jag.

Emilie skrev till mig på facebook att jag var lite lik Regina Spektor. Det var fint sagt av henne tycker jag. En bra komplimang. Regina är fin. Så himla glad över att jag åkte till Hultsfred och såg henne. fan vad jag hade ångrat mig ifall jag inte åkt dit. Då hade jag missat så mycket annat också. Jag saknar festivalerna, sommaren och själva känslan. Allt var så enkelt på något vis.

Kommentarer
Postat av: ylva

har också haft en lång skoldag. en onödigt lång en

2009-09-08 @ 18:07:36
URL: http://newpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0