beautiful day

Städade nyss mitt rum och började precis med matteläxan som är tills imorgon. Dock går det inte alls bra. Det är 4 uppgifter (inklusive a, b- och c-uppgifter), men trots det har jag bara klarat av att göra den första. Är verkligen skitsvårt och förstår inte ett smack. Får lämna in den ogjord antar jag.

Hade prov i morse. Det gick inte heller bra. Hann inte pluggat något igår pågrund av allting. Skit samma egentligen. Finns så himla mycket som är viktigare än plugg. Idag behövde jag bara gå på provlektionen, så var en väldigt kort dag. Träffade Ellen, Sebastian och Simon O på stan ett tag på eftermiddagen. Glömde min väska på en bänk, men den låg turligt nog kvar när jag sprang tillbaka för att hämta den. Annars har inget alls hänt idag. Borde plugga, men ser hellre på True blood och Gossip girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0