we didn't know better

Vilken dag det har varit! Jag vaknade senare än vad jag väntat mig, så min morgon var bitvis stressande. Gick ner på stan och mötte Ellen. Vi gick runt i flera timmar, hur nu det är möjligt. Jag menar, Falun har ju trots allt inte ett jättestort utbud av affärer (men betydligt bättre än Ludvika). Hittade många saker jag ville ha. Jag fick nyss studiebidraget, så köpte lite grejer också. Det jag fick med mig hem är en skjorta, en kjol, ringar och ett läppglans. Kjolen betalar mamma, så jag kom riktigt billigt undan idag. Det känns bra.

En extra skojig grej som hände idag, var när jag och Ellen skulle möta den som i lördags glömde sin ryggsäck hos henne. Vi ser en igenkännande person komma fram mot oss, och vi verkligen önskar att det inte är han. Han är ju så obehaglig (och tandlös). Men, det är ju såklart han. Vi slänger över ryggsäcken och går sedan genast därifrån. Lite senare under dagen smsar han Ellen. han avslutar smset med "puss". Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Usch!

En annan kul händelse var när vi gick in på Gina Tricot för andra gången. Plötsligt står Sean där och ler mot oss som en ängel. Jag har saknat honom så himla, himla mycket. Kändes så skönt att bara få krama om honom. Vi ska träffas imorgon på stan. Sen kanske vi går hem till mig och fikar eller något. Jag vet inte riktigt, men morgondagen blir super. Det är så underbart med höstlov.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag vill veta mer om den tandlösa typen! Verkar riktigt mysig.

2009-10-27 @ 22:13:30
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: emma

haha ska bli.

2009-10-28 @ 12:43:12
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0