the stars are crashing through

Haha Pauline, filmerna är ingenting att se. Man ser bara svarta skuggor. Fast du skulle nog bra allt gärna vilja lyssna på dem. Jag sjunger!

Pappa tog fram ett gammalt kassettband från när jag och Hanna var små. Jag var runt 4-5 år. På bandet spelar Hanna in sig själv när hon är i sitt rum. Sen sjunger hon Wannabe med Spice Girls. Hennes engelska var inte den bästa på den tiden. Sen sitter jag och sjunger en påhittad låt också. "Solen är gul, himlen är blå, månen är... vit". Jag fortsätter med något i stil med "jag vill plocka blommor, men det får jag inte för mamma, nej nej nej nej. Nej nej nej nej. Men jag gör det ändå". Bra låt! Sen har jag såklart spelat in Backstreet Boys låtar. Halva låtar, eller ibland knappt det. Bandet är hur som helst så himla fint. Daniel som är jätteliten, kanske ett år, säger "Emma". Det är det enda man hör av honom på bandet. Förutom att han gråter i bakrunden ibland. Åh, jag bara älskar gamla saker.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Lägg upp på youtube då :> har alltid velat höra din sångröst ordentligt!



åh ja, det är mys med gamla prylar. hittade mitt bellvillelego som jag lekte med som liten, med fina tillhörande dockor.

2009-10-19 @ 19:22:29
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: hämberg

karriär som låtskrivare kanske?! puss på dig!

2009-10-20 @ 09:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0