take me by the hand

Carl kom hit vid halv sju. Vi satt inne i mitt rum och pratade. Eller, det var mest jag som pratade kanske. Sen tog vi en lång kvällspromenad. Var jätteskönt och jag babblade på som bara den. Jag känner mig så glad!

Ska hem till pappa på fredag. Längtar jättemycket.

Jag tog två bilder med kameran idag, och plötsligt var filmen slut. Det vill säga att jag har gamla bilder på filmrullen. Jag är så förväntansfull! Måste framkalla bilderna genast. Ska bli så kul. Hoppas verkligen att jag tagit kort på något fint och minnesvärt. Jag undrar vad det kan vara. Är så nyfiken!

Nu ska jag snart se på True Blood. Sen måste jag skriva engelskan. Sen blir det läggdags. Jag är trött, så det ska bli skönt att sova.


Kommentarer
Postat av: Pauline

det är kul att titta på gamla bilder. hopppas du hade tagit några roliga :*

2009-10-16 @ 15:54:54
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0