PYJAMASPARTY

Jag tog tåget från Ludvika till Falun. Gick en promenad till Ellen. Ellen lagade mat och tillsammans smetade vi ihop en vit kladdkaka. Vi satte oss i uterummet med lite öl. Simon kom. Ullis och Edit kom lite senare. Tillslut var även Sebastian där. Vi var pyjamasklädda. Alla utom Sebastian. Nattlinnen och mys. Adde, Ubbis och Martin var med oss en stund också. Utan pyjamaskläder. Musiken vi lyssnade på var super. Jag fick välja för en gångs skull. Jag hade en tendens att sjunga mycket, och väldigt högt. Jag kanske rent utav skrek egentligen. Har det på film. Flera olika filmer. Jag sjunger på varje. Eller vad man nu ska kalla det. Vet inte riktigt om det är sång. Men fy fasiken vad roligt jag hade igår. Det var en sån himla mysig kväll. Jag och Ullis ritade på Sebastian. Märkte att jag också blivit målad. När klockan var runt halv fyra somnade jag med Ullis i soffan av misstag. Men det var rätt skönt att sova trots allt.

Det enda minuset med kvällen var att vi aldrig hade kuddkrig. Det blir nästa gång hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha åh låter mys. Vill se de där filmerna! Och vit kladdkaka; hur funkar det? <3

2009-10-18 @ 16:42:23
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: ylva

åh vit kaddkaka gief recept fröken

2009-10-18 @ 17:12:46
URL: http://newpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0