p3star och drömmar

Gick in på mitt p3star-konto. Är fortfarande inne. Allt är så fint där. Så stilrent och enkelt. Inga konstiga funktioner. Bara så lätt. Jag gillar det och jag saknar det.

Kollade genom några klubbar. En drömklubb bland annat. Jag hade skrivit ner tre drömmar där. Kanske fler, men det var endast tre som gick att hitta. Så himla fint. De är över två år gamla och ännu kan jag minnas lite från dem. Har haft in dem i min drömblogg. Åh, vad jag älskar drömmar. Och vad jag älskade p3star.

Kommentarer
Postat av: edit

hoppas du mår bättre snart. saknad dig.

vi är i grupp med david och andreas n. kan inte påstå att jag gillar det.

2009-10-12 @ 11:53:21
Postat av: emma

men du och jag är i samma grupp, DET är jag glad över.

2009-10-12 @ 15:57:04
URL: http://musicmarch.blogg.se/
Postat av: edit

hehe, jag med. hoppas du blir friskus snart! kryakrya

2009-10-13 @ 08:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0