mamma har köpt coca cola till mig

En värdelös dag. Det är fullkomligt värdelöst att vara sjuk. Jag kan inte göra annat än att ligga i sängen, för min kropp orkar inte göra annat. Visst, att vara hemma är väl skönt, men inte under en helg. Det är en annan sak att vara sjuk på låtsas. Då kan man åtminstone få lite saker gjorda och njuta av att vara hemma. Men under en helg skulle jag aldrig låtsas vara sjuk. Åh, det är så himla jobbigt. Jag vill inte vara sjuk längre. Nu ska jag dricka colan som mamma så snällt köpte till mig. Coca cola, en av de få saker som går att dricka när man har feber.

Kommentarer
Postat av: jennica

allt bra med dig sötis?

2009-10-11 @ 23:13:54
URL: http://jennicaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0