luften svider när vi andas in

Jag kunde inte sova inatt. Hur trött jag än var, så gick det inte. Låg vaken till sju. Sen somnade jag som tur var, men det blev ingen skola. Jag vaknade när skolan precis slutat. Jag måste verkligen somna inatt så jag kan gå till skolan imorgon.

Igårnatt kom jag på flera bra idéer. Nu minns jag dock inte alla. Det är synd. För en del av dem var rätt bra faktiskt. Eller, det kändes i alla fall som det just då.

Nu ska jag lyssna på kent. Blir förmodligen ingen konsert i vår. Inte för min del i alla fall. Jag klarar mig nog, men det hade varit kul. Jättekul om jag ska vara ärlig.

Kommentarer
Postat av: Pauline

hatar att inte kunna sova. sån panik.

2009-10-13 @ 17:01:31
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0