ludvikamys och titanic

Jag träffade Moa idag, i Ludvika. Vi gick och fikade i några timmar. Riktigt mysigt. Sprang på Simon Pettersson, som jag inte sett sedan jag slutade 8an, och vi småpratade lite. Måste erkänna att jag blev glad av att se honom. Hälsade även på min gamla lärare Lars. Två gånger till och med. Sen när vi gick till min buss hem mötte vi Emil. Dagen var verkligen super. Fan vad fin Moa är.

När jag kom hem till Falun kokade jag makaroner till mig själv. Mamma har nämligen blivit sjuk, så hon hade inte gjort någon mat. Ellen kom vid halv åtta och vi satt och pratade. Tillslut började vi se på Titanic. Jösses vad den filmen är sorglig och fin från och till. När den väl var slut åkte Ellen hem, men vi ska ses imorgon också.

Martina har taggat en bild på mig från i lördags. Man ser en ölburk framför mig. Tänker inte tagga bort tror jag. Mamma har facebook, men vill se om hon kommer kolla på den, och vad hon i såna fall säger. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha emma du lever farligt minsann!

Blir alltid arg när jag ser titanic, ofta man är så dum att man släpper leo (även om han är död..)!

2009-10-27 @ 12:43:04
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: emma

haha klart som fan att jag gör!

2009-10-27 @ 12:49:13
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0