ingen märker något, inget vet

Jag har träffat Sean, Felix, Ellen och Edit idag. Vi gick in på American Take Away och åt pizza. Det är nog min favoritpizzeria. Vi satt där och pratade länge. Nu har vi alla skiljts åt, men lite senare ikväll kommer de alla hem till mig. Vi ska se på skräckfilm och äta kladdkaka.

Jag köpte mig ett par vantar idag. Så gulliga.

Och Pauline, jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer om den tandlöse. Han har löständer egentligen, men vi kallar honom för den tandlöse. Vi har mött honom på någon fest. Jag tycker inte att han är snygg. Nu försöker han få kontakt med Ellen (han har skickat fler puss-sms). Vi gillar honom inte. Han är en sådan man inte vill bli ihopkopplad med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0