hela livet var ett disco

Edit och jag gick hem till Ellen. Där åt vi middag. (Jag, Edit, Ellen, Martina, Agnes, Lisu, Sandra, Emma, Martina, Kim, Frida, Maria och Bella). Var några jag inte kände, men det var trevligt. Vid niotiden började folk komma. Det var trevligt, men en del kändes verkligen inte välkomna, men det var inget vi tänkte på då. Lite senare på kvällen är det proppfullt med folk i Ellen hus och även utanför. Fortfarande trevlig stämning, förutom att vi måste kasta ut några få. En från Ludvika, Simon Larsson, dök upp där mitt i Ellens hus. Det kändes konstigt. Vad gjorde han där liksom? Kul i alla fall.

Ännu senare på kvällen var det kaos. Grannarna kom, vilket bara var bra. Folk vägrade gå ut, och folk försvann inte. Hela området var fullt med folk. Jävla Falun alltså. Någon idiot förstörde ena toaletten. Alltså stolen, porslinsgrejen som står där. En annan idiot hällde sprit i kaninens vattenflaska. Blev slagsmål från och till. Verkligen helt kaotiskt. När vi med hjälp av grannar, Sebastians bror och hans vänner fått ut folk började allt lugna ner sig. Vi städade och hjälptes åt. När det allra värsta var fixat, satte vi oss ned och tog det lugnt. Sedan gick jag hem med Sebastian, Johan, Ellinor, Cajsa, Matte, Ubbis och Jesper. Vi sov hos Sebastian.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka eller säga om kvällen. Den var bra delvis, men aldrig riktigt så bra som den skulle ha blivit. Känns bra att Ellens föräldrar är så himla förstående. Inget mer sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0