gammalt



Bild 1: "Syskon Syskon är ibland dumma men strunt i det jag bryr mig inte." (Strök sedan över "dumma" och skrev "snälla". Var rädd över att Hanna skulle hitta boken och se att jag skrivit att hon var dum).
Bild 2: "Penor är bra att ha med sig till skolan. För att då kan man skriva när man vill. Men inte när man har mate eler något anat som man håler på med."
Bild 3: "Tomtar är fina och snäla. Dom har skeg. Dom brukar vara snäla mot barn och dom andra. Paketen handlar mamma eler pappa. Fast det är en som har klät ut sig till tomte. Sen delar han ut paketen."
Bild 4: "Puss Puss Puss" "Jag är tjär i Eric.B. Och Simon.H."

Hittade en av mina gamla anteckningsböcker från min 7-8års ålder. Minns så väl när jag skrev i den här boken. Har skrivit om Powerpuff pinglorna en gång. Då låg jag på kullen på bakgården hos pappa. Hade ett grässtrå i munnen och kände mig riktigt soft. Jag förstår inte riktigt varför jag skrivt en del saker. Lite gulligt är det i alla fall. Önskar att jag hade fler böcker som den här. Tror jag har några enstaka, men har ingen aning om var jag lagt dem.

Kommentarer
Postat av: Pauline

haha sött! jag hittade en gammal dagbok där jag skrivit att en kille var "stilig och snygg".

2009-10-02 @ 19:14:51
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: emma

Hahaha stilig? Jag visste nog knappt att det ordet fanns då.

2009-10-02 @ 19:22:30
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0