forfarande sjuk

Mådde mycket sämre idag än igår. Har legat i sängen hela dagen och svettats. Mina sängkläder är helt fuktiga och de luktar sunkigt. Hatar det. Så ofräscht.

Tog en dusch när jag kände mig redo att gå upp, och det var för ungefär en timme sedan. Mitt hår är fortfarande  blött och det känns som tuggummi. Måste verkligen klippa det. Det är så himla slitet.

Fick en tekopp av mamma idag. Jag gillar den. När jag flyttat hemifrån ska jag ha flera olika koppar. Jag ska ha valmöjligheter angående nästan allt. Kanske inte flera olika sorters diskmedel, tandkrämer och bestick. Men koppar, och typ youghurt och te. Många olika färger, designer, sorter och smaker ska finnas. Ska nog skriva ihop en lista på vad jag ska ha när jag blir äldre. Jag har så många idéer. Vill flytta hemifrån nu och jag vill ha mer pengar.

Kommentarer
Postat av: Pauline

jag har också massa idéer inför hemifrånflyttningen (okej, inte ett ord men ja). ska ha sjukt mycket kryddor och de ska vara sorterade enligt typ husmanskost, asiatisk mat, indisk mat osv. koppar är trevliga också! krya på dig, smsa om du har tråkigt <3

2009-10-10 @ 19:57:49
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: emma

åh, ser verkligen fram emot att bo ensam. bestämma själv själv vad pengarna ska läggas på osv. det kommer bli så bra!

och tack vännen! :*

2009-10-10 @ 22:57:20
URL: http://musicmarch.blogg.se/
Postat av: ellan

min farfar fick en hjärtintakt idag :( men han klarar sig som tur är ! men det är himla läskigt och obehagligt!

2009-10-11 @ 21:45:36
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0