du vet vad som måste ske nu

Idag gjorde Edit och jag vår roligaste gemensamma läxa. Läxan i sig var inte särskilt rolig, men det dokument som vi skrev ihop blev perfekt.

Efter skolan hämtade mamma upp mig och vi åkte till Kupolen. Köpte en halsduk, örhängen och ett halsband. Jag måste verkligen sluta spendera pengar. Hur ska jag annars ha råd med allt som är viktigt på riktigt? Resor och konserter till exempel. Vill åka till Göteborg. Sen vill jag se kent i vår också (fast det fixar mamma hoppas jag). Det finns så mycket jag behöver spara pengar till. Jag vill ha mer pengar. Tur att det snart är jul. Då får jag förhoppningsvis någon liten slant eller åtminstone en biljett av något slag.

Kommentarer
Postat av: Pauline

du behöver komma hit. och juste, jag dekorerade en tygpåse åt ylva i present. med bilder och knappar och lite grejs. h3h3h.

2009-10-07 @ 16:43:55
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: emma

åh, tygpåsen låter vacker. och jag SKA komma till göteborg. vill verkligen det.

2009-10-08 @ 12:39:06
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0