en känsla av makt

Gårdagskvällen var jätterolig. Den började med att vi var hos Edit. Där var det mysigt. Lite efter tolv tog jag och Ellen bussen in till stan. Först satte vi oss vid fel busshållsplats, så vi sprang panikslaget till den rätta. Det var kul. Oj, vad jag skrattade.

Vi kom in till stan och delade på en pizza inne på Maestro. Det var mycket folk där och en 28-årig man satte sig bredvid mig. Han ville att jag skulle lyssna på Jamie T tillsammans med honom. Hehehe. Ellen och jag gick mot toaletten och plötsligt får Ellen en ful kille över sig. Läskigt. Vi kom tillslut in på toaletten och där spelade jag in en video.

Efter vårt toalettbesök gick vi ut i kylan. En snubbe på cirka 50+ frågade oss om vägen till Bjurs, och var alla svarttaxibilar var någonstans. Vi hade inga bra svar på de där frågorna. Sen dök två killar upp, Simon och Mattias. Solbrända Simon från Saxdalen. Ganska sjukt. Simon har känt min syster och min mamma. Mamma var Simons skolsyster. Efter lite småprat tog vi alla en taxi hem till Simon. Vi satt och drack lite glögg. Vi lyssnade på musik. Vi rökte på balkongen. Klockan blev mycket, det blev morgon. Ellen och jag gick hem till mig vid fem. Både Simon och Mattias förväntade sig nog att få ligga, men det fick de inte.

Kommentarer
Postat av: Pauline

sista raden är så klockren hahah. älskar dig!

2009-11-01 @ 10:22:47
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: malin

hahah sista raden <3 skrattade högt

2009-11-01 @ 15:05:40
URL: http://prettohoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0