this love isn't good unless it's me and you

Ellen kom hem till mig igår och det vi gjorde under kvällen var att vi fånade oss. Riktigt kul.

Det som står på schemat idag är:
- plugga (samhällskunskap, historia, spanska, natur- och friluftsliv och svenska)
- köpa toning
- tona håret
- julklappar
- läsa alla jävla blogginlägg jag inte orkat klicka mig in på än
- paradise hotel

Det är julskyltning i Falun ikväll, men det är inget jag ska gå på tror jag. Vore ganska mysigt att ta en runda ändå, men jag tror inte att jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Pauline

busygirl92. jag hittar inte din adress, skulle du kunna sms den typp?

2009-11-30 @ 19:02:39
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0