I bet that you look good on the dancefloor

Kvällen igår blev lite galen. Vi var först hos Sebastian, sen gick vi ner mot stan. Vi hamnade i en källare bredvid polishuset. Där blev jag riktigt full. Plötsligt var vi på väg till Peters lägenhet och jag fick för mig att någon hade tagit mitt paraply. Jag fick för mig att det var gingerboy/Erik som tagit paraplyet, men så var ju inte alls fallet. Paraplyet låg i min väska. Hemma hos Peter vet jag inte vad vi gjorde. Har några filmer där Donga, jag och Ellen sjunger och bilderna från kvällen ser lite tokiga ut. Det var hur som helst en kul kväll och på morgonen däckade jag sittandes i en soffa. Aj, vad ont i benen jag hade när jag vaknade.

Kommentarer
Postat av: malin

hahah låter kul!



angående din fråga om varför jag såg en död person häromdagen, så var det för att jag cyklade förbi bilverkstaden som ligger granne med mig, och så hade en person som bodde där i en husvagn dött under natten och låg utanför sin husvagn...

ganska obegahligt.

puss

2009-11-16 @ 18:00:51
URL: http://prettohoror.blogg.se/
Postat av: Pauline

haha fy vad fint!

2009-11-16 @ 19:25:39
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0