dance dance dance

Det blev kalas igårkväll. Ellen, Mikkis, Sara och jag förfestade hemma hos Ellen. Fast för mig kändes det som själva festen. Det var jättekul och jag skrattade mycket. Vi dansade. Simon O, Donga och två till kom och efter någon timme tog vi bussen in till stan. Vi härjade på bussen. Lite pinsamt nu i efterhand. Vi gick till en av Saras kompisar. Kompisen med katterna. Sebastian och min mamma ringde. Vid halv två ungefär gick vi till Maestro och åt pizza. Jag tappade bort en 100-lapp (som jag hittade bland mina kvitton nyss). Efter det gick jag hem och det tog jättelång tid jämfört med vad det brukar göra. Jag vinglade runt ganska mycket.

Kommentarer
Postat av: Pauline

haha låter underbart. har er pizzeria öppet till halv två?!

2009-11-29 @ 11:11:33
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0