valborg

Hela veckan har varit väldigt skön. Projektet i skolan är över nu. Har gjort lite prov. Haft en skön vecka.

Valborg var det i torsdags. Vi började med att cykla till Agnes. Där förfetade vi kan man säga. Var jättetrvligt folk där. Simon O var i huset bredvid, så vi träffade honom också. Runt nio, tio någon gång cyklade vi in till stan. Mötte Ullisarna och råkade stöta på Gustav och Fredrik också.  Cyklade iväg till Kolgårn, en polis stoppade mig, men inget hände. Träffade Jossa och Niklas. Sen parkerade vi våra cyklar och vi fixade flasktuttar lol. Vi träffade Sebbe och flera andra. Var en grymt kul kväll. Edit stack hem och efter ett tag cyklade jag och Ellen in till stan. Träffade på Noogie, Viktor och Kristoffer. Skutsade in dem till stan. Skjutsade sedan Kristoffer till en fest, och Ellen och de andra skulle komma senare. Men Ellen dök aldri upp. Jag hade hennes mobil, men tappade bort den. Cyklade ner på stan och letade efter henne. Tillslut ringde hon från någons mobil och allt fixade sig. Det var läskigt. Vi cyklade tillbaka till festen och letade efter hennes mobil. Hittade den i Viktors väska. Skulle cykla hem dem till Frej en snabbis, men det slutade med att vi alla somnade där. Var en riktigt kul kväll.

Igår cyklade vi hem från Frej. Var jävligt drygt, för det var så varmt. På kvällen mötte jag Ellen och vi cyklade till några gungor och gungade och pratade. Sen åt vi glass och sen träffade vi Ullisarna. Var en mysig kväll. Idag tror jag det blir film hos Sebastian. Jag hoppas det. Men ska se efter Hanna först. En aning drygt.

Kommentarer
Postat av: julia

stoppad av polisen, fett hardcore ju



jag saknar dig!

2009-05-02 @ 21:19:06
URL: http://minonkel.blogg.se/
Postat av: malin

läskigt med polisen, haha!

2009-05-03 @ 17:42:38
URL: http://mgmt-kids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0