throw your hands up in the air

Har jättemycket i skolan nu känns det som. Historia/Samhällsuppgift som ska in idag. KOmmer nog lämne in den försent. Sen spanska tills imorn (plus ett spanskaprov om en vecka). Nationella prov och så vidare. Allt går verkligen skitdåligt. Jag orkar heller inte plugga. Det är ju så tråkigt.  Fy fan. Nu får det vara nog. Skönt att det är Siesta snart iallafall. Det kommer minsann bli fint.

Igår fyllde Adde år. Edit, Ellen och jag var förbi en sväng och så grattis. Såg på en film också. var rätt trevligt och så.

Idag köpte jag äntligen min smsbok. Ska försöka hinna med att skriva in sms i den redan idag, men vet inte riktigt hur jag ska organisera allt. Det löser sig nog. Tror den kommer bli ganska slarvig, men kul grej. Jag gillar det.


Kommentarer
Postat av: edit

fina dagar har vi haft och fina dagar kommer om man glömmer bort allt som har med skolan att göra.

2009-05-12 @ 20:10:18
Postat av: Pauline

du har så bra idéer

2009-05-13 @ 19:00:25
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0