everybody let's go have some fun

igår, när jag kommit tillbaka från Saxdalen, träffade jag Edit. Vi handlade lite på Ica sen drog vi till Ellen. Vi grillade och dansade till Smurfarna och Aqua. Ullis kom och då åt vi glass. Grymt gott var det. En stund efter det började vi kalasa. Bea, Lisa och dom kom vid åtta. Sedan kom Robin och några till. Sebastian kom. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde, men jag vet att jag hade kul. Cyklade med Ellen till Statiol en sväng. Cyklade sedan in till typ Kolgårn med Edit, Sebastian och Ullis. Ullis drog hem och jag skjutsade Sebastian, sen dor gjag till Frej. De såg på film. Edit kom och vi skjutsade Kristoffer och Frej hem till Ellen. Där var det inte lika mycket kalas som det var när vi stack. Satte mig och såg lite på tv och pratade. Var rätt trevligt. Drog hem sen, för de enda som var kvar var några sloiga snubbar. Var hemma runt tvåtiden.
Sov riktigt länge, det var så skönt. Cyklade sedan och lämnade en väska till Kristoffer, sen till Ellen. Vi åt glass, sen kom Edit. Vi pratade om ditten och datten, sen pantade vi flaskor. (Tjänade 6,50 kr haleluja). Edit skulle hem och äta. Jag och Ellen köpte en pizza som vi delade på. Fan vad värt pengarna. Så himla gott alltså. Jesus kristus säger jag bara. Vi åt lite sötsaker sen också, men då blev vi bara illamående. Såg på One tree hill och Gossip girl, sen stack jag hem. var meningen att jag skulle plugga och träna idag, men har verkligen inte orkat. Får bli i veckan istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0