and I told you it was love

Var på UF-mässan i tisdags. Det var riktigt drygt. Särskilt att åka buss, för jag gillar inte att åka buss. Det var några företag som hade värsta smarta grejerna. Typ ett nagellack med en knappgrej så man kunde använda allt nagellack. Det var en helt okej dag iallafall, men jag var sjukt trött.

I onsdags fick vi helg. Jag åkte till pappa. Fick en panini och en bonaqua. Sen höll jag mig på mitt rum resten av kvällen och sen på torsdagsmorgonen åkte jag med pappa upp till Borlänge. Där handlade vi med Hanna, sen stannade jag hos Hanna ett tag. Diskade åt henne och tjänade ihop 40 kr. Lätt värt. Åkte sedan till Falun och träffade Edit och Ellen. Vi åt glass.

På fredagen gick jag en sväng på stan med Ellen. Det var kul, men drygt, för jag hade sjukt ont i magen från och till. Mot eftermiddagen kom Kristoffer hem till mig och vi gjorde väl i princip ingenting men det var mysigt. Sen drog han hem, och då drog jag till Edit. Vi mötte Ullis och det var sjukt många sniglar, eller snäckor, på vägen. Så himla äckligt. Sen kom Ellen också. Det var en kul kväll.

Igår låg jag och kollade på Fråga Olle. Älskar det programmet. Sen mötte jag Ellen och vi åt glass och testade på en Lemon/Lime choklad. Den gick att äta. Sen gungade vi, och sen träffade vi Maria och hennes kusin, och Tobbe och lite annat folk. (Nätlund). Ellen och jag satte oss på bryggan vid Kolgårn och bara pratade och tog det lugnt. Var grymt trevligt eller vad man nu ska säga. Jag gillade kvällen.

Nu har äntligen våra gäster åkt hem. Annika och dom. Ungarna var sjukt söta, men så högljudda. Nu har de iallafall åkt, så det är dags för mig att börja plugga. Vill inte, men har en del som måste lämnas in innan siesta. Ganska drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0