-

Igår cyklade jag och Sebbe till Ullis, där hon och Ulrika var- Edit kom och sen cyklade vi och badade. Alla skulle bada utom jag, fast Edit badade inte. De andra doppade sig. Vi blandade powerking med oboypulver. Det var gott. Sen cyklade Sebbe och jag och hyrde filmer och köpte godis. Ellen kom och de andra kom efter ett tag. Vi drog hem till Sebbe. Jag gjorde illa mig på foten. Vi började se på en film, men efter 10 min gick vi ut på Sebbes verande och rökte vattenpipa och myste. Efter nån timme drog vi ner till Kolgårn. Där var det rätt tråkigt, men vi träffade Korvis. Efter någon timme gick jag och Sebastian hemåt och sov.

Idag har jag mest slappat. Målat och läst lite. Annars inget. Har varit skönt med lång helg. Blir stressigt med skola nu. Känns som jag har massor att göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fatta mycket jag kommer ha att göra när jag mår bra igen. känns tungt.

2009-05-04 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0