what we do is what you just can't do

         
Hade skola idag. Sportlovet är över. Känns drygt, men skoldagen var iallafall okej. Fick reda på att vi inte har någon spanska på onsdag, så jag behöver inte göra mina läxor förrän tills nästa vecka. Det är jag glad över, haha.

Efter skolan fikade jag, Edit, Ellinor, Sebastian, Simon O och ulrika på det nya fiket Pincetti, eller vad det nu heter. Det var verkligen grymt god fika där. Lätt värt pengarna. Åh, vill fika där igen! Ullis kom efter en stund och gjorde oss sällskap. Ida var förbi en sväng hon med. Vi såg flera människor gå förbi, till exempel Cajsa, Rasmus och Krisse. Vår fika var hur som helst jättekul. Det kändes hur skönt som helst att bara sitta där lugnt och fika med alla. Fast så lugna var vi kanske inte, men det var mysigt. Jag blev och var glad. Dock dök några dryga situationer upp, men det större delen av fikat hade jag kul. Vi lär göra om det. Dels för att fikat var så jävla värt, och vi kunde spana på folk, men också för att vi alla är så jävla bra.  Bilderna är btw från en annan fika, för tog inga bilder idag.

Kommentarer
Postat av: edit

vi är bäst.

2009-03-03 @ 16:35:56
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Ellinor

fikat var jätte gott :D pincetten nästa favvis ställe:D

2009-03-03 @ 19:04:19
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag saknar dig!

bra att du har kul

2009-03-08 @ 09:56:17
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0