keep hearing your name

I fredags hade jag friluftsdag. Åkte pulka i Främby. Det var roligt. Ellinor och jag åkte på en korv, två gånger. På eftermiddagen åkte jag till pappa och var där. Fick toblerone. Det var gott. På lördagen åkte jag tillbaka till Falun. Spenderade kvällen hos Sebastian. Förutom vi två, så var även Edit, Ellinor, Ellen, Ullis, Simon O och Matte där. Vi såg på Wild Kids, rökte vattenpipa och åt godis. Vi såg också Brokeback Mountain och någon Disaster Movie. Brokeback var bra. Vi gick ner till stan för Ellen skulle med en buss. Mötte Rasmus, det var trevligt. Skulle ta ut pengar, men ingen bankomat fungerade. Sebbe, Matte, Edit och jag gick tillbaka till Sebbe. Jag gick hem.

Blev väckt tidigt i morse. Daniel, min bror, fyller 13 år idag. Så sjöng för honom och så. Gick till Sebastian och åt baconfrukost där sen. Det var gott. Hur som helst känns det sjukt att Daniel är tonåring. Aja, ska nog sova snart. Är trött och har sjukt tråkigt, men det är ju söndag så det är okej.


Kommentarer
Postat av: edit

fin kväll och frukost

2009-03-08 @ 21:09:27
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Ellinor

trevlig kv'll :) korven va rolig hahah :*

2009-03-10 @ 11:32:04
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag har sett början av brokeback mountain, fast vågade inte se färdigt för jag vill inte att nån ska dö. Vattenpipa är värt!

2009-03-15 @ 10:41:30
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0