it's a riddle how lovers can stay alive

Kul kväll igår. Träffade Carl och vi bytte vännerdvd'er. Tog även en promenad. Det var skönt. Edit kom hit och vi såg som vanligt på Wild Kids. var en riktigt bra avsnitt, men väldigt tråkigt att Sofi gjort slut med Philip. Tyckte en aning synd om Philip. Men han medverkade till att Lejonen vann tävlingen så han blev glad sen. Det var bra. Vi såg sedan på Robinson. Det var ganska intressant. Vi märkte att Wild Kids har slogan "Det stora äventyret" och Robinson har "Det största äventyret". Det är lite komiskt.

När Robinson slutat var våran plan att åka till Slätta för att se på American Pie (jag har inte trean). Men då kom vi på den roliga idéen att åka buss. Vi sprang ner till Kristinehållplatsen. Det var ganska drygt, men skönt med motion måste jag säga. Sen kom vi på bussen. En trevlig man pratade med oss. Tanken med att åka buss var att bara åka runt Hosjö, eftersom vi aldrig varit där förut. Eller inte jag iallafall. Det var en kul bussresa. På vägen tillbaka bestämmer vi oss för att hoppa av för att hälsa på några av Ellens vänner. Vi märker att vi hoppat av vi Harladsbogymnasiet. Första gången jag ser den skolan. Jag och Edit springer in på skolgården och gör lite saker där. Sen kom Ellens vänner och vi följde med in till lägenheten. Var där i några timmar, fick lite dricka, hade det helt okej. Var en rolig kväll. Tog bussen hem sen, men innan det sprang vi in på Hbo's skolgård igen, och nu var även Ellen med, och så gjorde vi om samma sak igen. Jag gillar att vi gör spontana saker. Det är då det blir roligast.

Idag ska jag plugga. Har pluggat matte, så nu är den äntligen överstökad. Har skrivit på min filmanalys, men är inte riktigt klar än. Den suger, och den kommer bli värre, men vill bara få den ur vägen. Sen är det historia som gäller. Har också flera bilduppgifter jag borde göra, men det är svårt.

Såg föressten Måns med Edit igår på kupolen. Jag skrattade.

Kommentarer
Postat av: Pauline

mysig kväll!

2009-03-22 @ 18:33:09
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: edit

måns.

kiss

2009-03-22 @ 20:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0