get wild



Har inte bloggat särskilt mycket den här veckan. Det beror på att jag inte gjort något märkvärdigt. Det har varit skola och endast vardagliga saker har hänt. Men i fredags var det SBN. Vi förfestade hos Edit. Det var riktigt kul, även om jag inte var glad hela tiden. Vid nio drog vi till bussen. Det var en kul bussresa. Vi kom fram till regementet och ställde oss i kön in till ex-huset. Ullis kom. Allt var väldigt svårt, men tillslut kom jag och Edit in. Vi träffade Niklas, Johanna och några till. Det var ganska roligt där inne, men ingen annan av våra vänner kom in, så vi skulle ge dem nycklarna hem till Edit och det blev svårt, men vi lyckades. Dock kom vi på att det inte var så roligt på discot. Det luktade kräks och var äckligt, så vi gick ut. Vi tänkte dra till McDonalds, men de stängde precis när vi skulle gå in. Sebastian och jag gick hem till honom. han hade spelat in en video där jag och Edit kissade. Eller, jag hade kissat klart, och sprang därifrån, men Edit drar upp byxorna eller något. Nu ligger den på youtube haha. Jag hade en kul kväll i fredags iallafall.

Igår åkte jag hem till Ellen vid sex. Det var en läskig, dryg gubbe som satte sig bredvid mig. Han började ställa flera konstiga frågor, som jag snällt svarade på. Tänkte att han inte lär ha något liv, så det är ju bäst att vara trevlig. Efter kanske 5 minuter, tyckte jag att det började bli drygt, så jag bad honom att gå iväg för det var obehagligt. Han gick. Det kändes skönt. När jag kom hem till Ellen såg vi på ett orm-klipp. Läskigt var det. Sen kom Edit och Ellinor. De var jättesöta. De hade morotskaka med sig och de hade smyckat den fint. Vi såg på Wild Kids. Det avsnittet var inte jätteroligt, men Wild Kids är alltid bra. Ullis kom, och vi började se på Melodifestivalen. Vi hejade på EMD och Måns. Blev väldigt besvikna över att Snälla-låten fick bättre placeringe än dem, och att opera-låten vann. Vi får hoppas att det går bra för Sverige i hela alltihopa. Vi började se på en film på fyran där Ben Affleck (?) var med. Han är snygg. Jag åkte buss hem sen.

Föressten så kunde jag knappt gå igår. Hade så jävla ont i kroppen, speciellt benen. Mest på grund av idrotten. Fy fan. Det gör fortfarande ont, men inte lika.


Kommentarer
Postat av: Pauline



snälla-låten var hemsk :(

modigt att be gubben gå, det skulle jag aldrig våga!

2009-03-18 @ 11:07:01
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0