-

Jag har varit sjuk hela veckan. Ellinor följde med mig hem i måndags och vi såg på film. Jag var jättetrött. hade fått feber. Efter att Ellinor åkt hem försökte jag sova, men frös jättemycket. Tänkte konstiga saker också, även fast jag visste att jag var jag och en massa. Typ jag skulle skydda min stad. Men jag visste att jag låg i sängen. Det var konstigt. Är nästan frisk nu. var till skolan i morse och hämtade hem böcker och burkar. (Säljer kakor och sånt nu). Träffade Edit lite senare, åkte hem, träffade Edit igen. Vi hämtade Ellen. Cyklade för första gången iår. Det var hur härligt som helst! Vi cyklade till Arenan och kollade på Rasmus. Deras masker var läskiga. Gillade inte musiken, men Rasmus var duktig på gitarr. Cyklade hem.

Ska se Måns å kupolen imorgon antagligen haha. Ska bli underhållande. Ska också plugga för ligger efter i alla ämnen förutom idrott möjligtvis. Nu är jag ganska trött, så ska kasa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0