hot as a fever

Var ner på Falu Kalaset i lördags. Åt en god pizza och såg lite av Rix FM. Var ganska tråkigt om jag ska vara ärlig. Mot kvällen åkte vi hem till Edit. Drack lite grejer, sedan drog vi ner på stan igen. Hade aldrig riktigt roligt, men var en helt okej kväll. Edit blev snefull, vilket inte var så fint, men det blev bättre efter nån timme.

Är nu sista veckan i skolan. Edit och jag vann en tävling igår, fick en låda med kolor. Kul att vinna. Idag hade vi en tipspromenadtävling, i den kom vi sist istället. Kul grej.

Städade Hannas lägenhet igår. Nu är det någorlunda rent. Ska antagligen släpa dit sängkläder och grejs ikväll och sova där över natten. Annars gör jag det imorgon. Ska nämligen ta hand om Mördarn i 2 veckor. Känns fint att ha en lägenhet i Borlänge under Peace and Love. Känns också fint att slippa familjen när jag vill.

På tal om familjen råkade jag se ett av min brors inkomna sms idag. Det var roande.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej, jag bara undrar är du en gammal läslus? Alltså från Läslusen. Jag hette i alla fall Kokan där, om du kommer ihåg mig. Svara på min blogg, om du kommer ihåg eller har med det och göra i huvudtaget. (:

2009-07-10 @ 21:40:03
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0