hjärtat slår, det slår skiten ur mig

Har sovit i Borlänge två nätter nu. I torsdags regnade det, jag blev blöt och sur. Edit och jag gick hem från skolan. Dagen efter bad vår lärare om ursäkt till Edit, för att vi skolkat. Helt sjukt haha. Igår åt vi tårta i skolan och fick våra betyg. Är nöjd. Sen åkte jag tillbaka till Borlänge, hade glömt min mobil där. Läste även klart 6e Harry-boken.

På kvällen drog jag till Edit. Vi åt middag, jordgubbar och kalasade ltie hos henne. Fina och trevliga människor var där och jag hade en riktigt bra kväll. Var kul att gå runt med Ellen i regnet och bara prata. Fin kväll var det.

Ska åka till Borlänge om en timme. Får se vad som händer sen. Älskar att ha 5an, 3an och mtv. fast idag verkade det inte gå så bra program, men skit samma. Ska föressten kanske flytta ifrån huset. Det kan nog bli bra det.

Kommentarer
Postat av: Pauline

haha bad läraren om ursäkt? låter weird.

och vart ska du flytta?

2009-06-15 @ 11:42:54
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: emma

haha våra lärare är mer än weird.

flyttar isf till en lägenhet, bor såklart kvar i falun. den ligger centralt.

2009-06-16 @ 19:35:01
URL: http://musicmarch.blogg.se/
Postat av: ylva

gud vad lyxigt, bor du ensam då?

emma jag kan inte svara på sms!

2009-06-25 @ 18:23:59
Postat av: emma

bor inte ensam då nej. men dom har bestämt sig för att inte skiljas så vi behåller huset.

2009-06-28 @ 14:08:18
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0