åt helvete med himlen

Hanna tog studenten igår. Det var fint och hon var glad. Hade mottagning här sen. Morotskakan mamma hade bakat var sjukt god. Efter några timmar åkte alla hem. Jag orkade inte åka till Borlänge, vådret var inte det bästa och jag kommer ju inte in på krogen. Gick ner till stan. Falukalaset var fullt igång. Gick runt med Edit och Ellen. Träffade på lite olika människor. Var väl en helt okej kväll.

Ikväll ska jag också ner på kalaset. Får se hur pass roligt det blir. Jag är verkligen inte sugen på något lamt som det här. Jag vill ha Peace and Love. Det kommer bli sjukt fint. Måste komma ihåg att köpa ett tält också. Nästa vecka får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0