can't make my dreams come true

Var i Ludvika. Pappa hade flyttat in en dator i mitt rum, jättedålig och internet fungerar inte på den, MEN, det går att spela the sims på den. Superkalas ju! Okej, har endast sims 2 (vill jättegärna ha 3), men det funkar fan fintfint. Satt där i princip hela kvällen med Magnus och spelade. Hur kul som helst.

På onsdagen åkte jag in till stan, upp till Knutsbo. Träffade Anna. Var flera år sen vi sågs sist, och herre gud vad jag saknat henne kom jag på. Var verkligen en jättejättebra och kul dag. Vi kunde prata om precis allt. Kändes så himla skönt, att vi fortfarande hade samma grej, att ingenting förändrats mellan oss. Måste verkligen försöka hinna träffa henne en gång till innan hon åker tillbaka till Schweiz. Jag ska hinna, det borde jag göra.

På torsdagen vaknade jag upp med feber. Tog mig upp tillslut och åkte till Falun. Hann inte göra särskilt mycket förrän det var dags för mig att bege mig ut på en kort regnig cykeltur ner till stan. Jag blev jättekall och blöt, inte det minsta bra när man har feber. Drog till biografen och såg den sjätte Harry Potter-filmen tillsamman med Ellen, Edit och Adde. Filmen var verkligen bra. Bättre än de andra tycker jag nog. Bra för att vara film i alla fall.

Annars har jag varit sängliggandes ända tills idag. Idag känner jag mig lagomt frisk. Det visade sig vara halsfluss jag hade (troligtvis) så jag går på pencillin, vilket gör att Emmaboda kanske inte blir fullt så kalas som jag tänkt mig. Men får försöka skoja till det ändå. Imorgon åker jag hur som helst till Göteborg, och på onsdag blir det som sagt Emmaboda. Kommer hem på söndag. Ska bli skönt att få träffa Pauline, Ylva, Moa och Maja igen. Det kommer bli fint det här tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0