the girl and the robot

Filmkvällen hos Edit var fin. Det blev väldigt sent. Var en aning rädd när jag skulle hem för det var kolsvart. och jag är ganska bra på att skrämma upp mig själv.

Igår tog jag först en promenad ner till Film och Fabel för att lämna tillbaka den fjärde filmen. På kvällen gick jag till Sebastian. Där var det en liten mysfest. Vi var inte alls många, men det var en väldigt kul kväll. Bra sommarkväll så att säga.

Idag har jag sovit i princip hela dagen. Hann cykla till Ellen till fem. Såg då på den femte Harry-filmen. Stannade där nån timme efteråt. Vi pratade om gårdagskvällen. Det var kul. Sen cyklade jag hem. Harrybio blir det senare i veckan.

Imorgon ska jag till Ludvika, Saxdalen. Träffa pappa och Magnus. Saknar Magnus mycket. Hoppas han inte är jobbig. Ska dessutom träffa Anna tror jag. Sjukt längesen, så det blir nog skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0