det känns som emmaboda

Om en timme är jag nästan påväg till Göteborg. Jag kommer åtminstone sitta på tåget. Det kommer kännas fint, men stressigt. Jag ska ju endast vara i Gbg över natten, sedan är det avfärd mot Emmaboda. Det kommer bli kul. Det hoppas jag att det blir i alla fall. Sommarens sista festival blir det för min del. Det måste bli ett bra avslut.

Igår läste jag igenom min blogg litegrann. Det var väldigt underhållande. Läste dels min drömblogg och herre gud vad kul det var. Har dock bara skrivit ett fåtal inlägg, men så himla roande. Minns inte en del av drömmarna, så det känns så sjukt att jag drömt en del saker. Ska verkligen försöka komma igång med drömbloggen igen, för det är så himla värt det. Det enda som är jobbigt är att memorera drömmarna, det kan vara svårt ibland.

Men nu ska jag upp och fixa ordning mina smörgåsar till tågresan. SKOJ! EMMABODA!!!!!
(Jag börjar bli pepp trots halsflussen, jaaaa)!

Kommentarer
Postat av: ylva

ja! bra!

2009-08-03 @ 16:17:20
URL: http://blackboylane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0