nyårsafton

Har inte lyckats ragga ihop några bilder. Den enda som tog bilder var Sebbe. Bilderna har han inte lagt in på datorn än, och det är ändå väldigt få bilder. Det är alltså skit samma gällande bilderna.

Men nu till Nyårsafton. Edit och jag drog till Sebbe. Hos Sebbe var förutom Sebbe också Johan, Simon O och Matte där. Ulrika kom senare. Vi gjorde inte mycket alls. Rökte vattenpipa. Det var mest trevligt. Gick ut och mötte Simon Asp. Vi gick in igen och då började vi dricka. Allt blev mycket roligare då. Till tolvslaget tog vi oss ner till stan. Vet inte riktigt vad vi pratade om, men var kul att kissa med Edit. Var kul att avra med henne överhuvudtaget. På stan hälsade vi på människor och vi var jätteglada. En bra bit efter tolvslaget mådda Ulrika dåligt och pojkarna hade gått hem. Det var skitkallt och jag höll på att frysa ihjäl. Vi satt i Edits trappuppgång. Vi gick och mötte Ullis och Ulrika följde med henne hem. Jag och Edit var nog ganska glada ändå tyckte jag. Jag gillar kvällen, trots att vi inte gjorde något särskilt. Det var bara skönt att vara med vänner, såna man känner, och slippa möta nytt folk. Men utan Edit hade nog kvällen var väldigt tråkig. Hur som helst drog vi hem till Sebbe för att hämta min mössa, men vi gick in och värmde oss. Låg i sängen och kollade på Saw, men den fungerade inte så vi såg på Scrubs istället. Vi bytta till någonting annat och sedan började jag drömma. Tror att jag hörde vad alla sa, bara att de sa sakerna i min dröm. Väcktes av Edit och sängarna delade på sig och jag satt i mitten. Vi gick hem och klockan var lite efter fyra. Hemma hos mig låg vi och pratade tills klockan var runt 5/halv 6. Det var kul tyckte jag. Sedan sov jag ltie hipp som happ. På morgonen, lite innan elva, gick Edit hem. Jag var trött, men jag åt frukost. Sedan somnade jag igen.

Som sagt, det blev inte mycket gjort på Nyår, men jag hade kul. Mest tack vare Edit. Nu ska jag se till att 2009 blir bra, fast har svårt att tro det. Ser mest tristess framför mig, men vad fan. I sommar, då jävlar. Då blir det festival och då vet jag att jag kommer ha kul. Men vill ha fler kvällar med vänner + lite dricka eller något. Bara ha det soft och känna att det inte finns några problem just för stunden.


Kommentarer
Postat av: edit

fin kväll.

2009-01-03 @ 21:50:48
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0