no time for being patient

Edit är sjuk och jag saknar henne mycket. Johanna och Carl var förbi för några dagar sen. Fick Ben&Jerrys (isbjörnsglassen) av Johanna i julklapp. Mycket god present.

Jag har fått sömnproblem. Igårnatt var jag vaken till halv sex på morgonen. Min plan var att gå upp åtta. Jag lyckades inte med det. När klockan var ett gick jag istället upp, mot min vilja. Jag ville ligga kvar verkligen, men gjorde inte det för mitt eget bästa. När jag inte kunde somna skrev jag en lista på saker jag skulle kunna göra. Har inte gjort alla saker, men de viktigaste. Min garderob är fixad. Hela gårdagen ägnade jag åt att städa mitt rum, men jag dammsög inte. Det är den tråkigaste delen tycker jag. Det låter så mycket. Däremot har jag rensat bland kläder och sminkgrejer och gett bort det jag inte vill ha till mina kusiner.

På tal om ingenting. En sida jag gillar är 365dagar-sidan. Har inte använt mig av något tips än, men väntar med spänning på att jag kommer göra det. Fast det är upp till mig, men det har inte med saken att göra. Kolla in sidan vettja.


Kommentarer
Postat av: edit

Jag saknar dig med, hoppas du har tid med mig idag. Gillar den där sidan, jag vill göra alla saker det här året, kanske.

2009-01-05 @ 13:06:19
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pawo

bra hemsida när man inte vet vad man ska göra!

ta ett bad, drick varm choklad eller läs en bok innan du ska sova. det brukar hjälpa. sömnproblem är det jobbigaste, du kan alltid smsa mig oki :*

2009-01-06 @ 11:43:28
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: julia

jag kan inte heller somna eller gå upp som jag hade tänkt.

orkar inte att skolan börjar snart.

2009-01-06 @ 15:29:18
URL: http://minonkel.blogg.se/
Postat av: iara

det där med sömnproblem lät hemskt dåligt emmiskin. du förtjänar bra sömn!365 saker var fett kul

2009-01-06 @ 22:09:47
URL: http://geldof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0