jag tycker att väntan börjar bli lång

Jag var i skolan idag. På idrotten dansade vi street dance. Det var, tro det eller ej, ganska roligt. Jag var dålig, men jag hade kul ändå.  I skolan gjorde jag också mitt inriktnings- och profilval. Var inte jättesvårt att välja, men hade lite problem att välja mellan två kurser. Vet inte riktigt om jag valde rätt, men det återstår att se. Gjorde också matteprov och det gick bra.

Gick runt på stan och kikade i kanske 20 minuter för mig själv. Köpte nya skor. Ett par vita som typ är likadana som de vita jag har, bara att de nya är hela. Mamma betalar iallafall skorna, så det är lugnt gällande min ekonomiska plan.

Bob hund är föressten bokade till både Arvika och Emmaboda. Ska bli trevligt att se dem två gånger iår, om jag nu kommer gå på båda spelningarna. Jag tror att jag kommer göra det, bara jag inte glömmer bort att de spelar. Jag längtar så jävla mycket tills i sommar.

Kommentarer
Postat av: edit

jag sprang också runt ensam på stan en stund. det var skönt.



letade efterskor men hittade inga.



hur valde du med kurserna?

2009-01-30 @ 17:35:13
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pauline

uh jag är livrädd för valen till 2an.

vill se skorna!

2009-02-01 @ 10:41:38
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: ylva

jag längtar också jättemycket efter sommaren och busa med dig. såg bilder på oss som popare. dom var fina. puss. saknar dig.



(är sämst på att läsa bloggar nu när jag lagt ner min. ska bli bättre. får se om jag gör en ny eller om jag bara lär mig att läsa fastän jag inte är inne på blogg när jag inte har en blabla du bryr dig)

2009-02-07 @ 12:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0