I wanna play a game

Var ner på stan igår med mamma. Köpte sommarskor, en sjal, trosor och en tygväska. Träffade Edit lite senare, för hon har äntligen blivit frisk. Vi köpte ett varsitt vaniljhjärta och åt upp dom i hennes trappuppgång. Vi hade kul, men det var lite läskigt när hennes mamma gick fram och tillbaka.

Simon O och Sebastian ville se Saw 4 och 5 med oss, så Edit och jag gick hem till mig. Det var tänkt att vi skulle gå till Sebastian direkt efter, men vi, eller snarare Edit, fastnade vid en hästshow på tv'n. Ganska underhållande att se på trots allt. Hur som helst gick vi till Seastian efter ett tag och vi såg på Saw 4. Den har jag redan sett innan, men den var lika äcklig ändå. Vi tog en liten paus och började sedan se på 5an. Den var äcklig den med, men jag ångrar inte att jag såg den. Vid halv ett gick jag och Simon O hem. (Alltså jag hem till mig och han hem till sig). 

Idag vaknade jag med feber. Det var meningen att jag, Edit och Ellen skulle åkt pulka idag, men det blev inget. Tycker vi ska åka pulka typ snart. Jag känner mig bra nu. Det var nog bara en minifeber. Skolan börjar ju också imorgon. Hemskt. Längtar verkligen inte, men jag ska hålla humöret uppe. Oavsett om jag har tråkigt i skolan ska jag åtminstone försöka att ha kul på fritiden. Vill göra saker. Konstiga saker som är roliga. Jag och Edit borde göra en lista över saker vi ska göra, och om vi inte gör dom kommer något hemskt hända. Det låter som en utmärkt idé enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0