hit me with your eyes so sweetly

Jag har varit hemma från skolan i två dagar nu. Jag har inte direkt varit jättesjuk, men lite halvt. Det har varit skönt att vara hemma, men imorgon ska jag till skolan. Har inlämningar och annat som måste fixas.

Jag åt kebab med Edit och Ellinor i måndags. Det var gott. På lördag kommer de hem till mig. Ellen kommer också. Vi ska se Wild Kids, äta makaroner tror jag och sedan kalasa lite. Får se vad det leder till, men vi kommer förhoppningsvis ha roligt.

Franz Ferdinands nya skiva är bra. Jag gillar den.

Kommentarer
Postat av: Pauline



det är alltid kalas med makaroner!

saknar digggggggggg

2009-01-29 @ 21:35:14
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0