electric feel

Nytt år, nya möjligheter, är väl vad man brukar säga? Jag ska minsann ta vara på det här året, fast vet typ redan att jag inte riktigt kommer lyckas med det. Vill mest blogga nu för att få det första inlägget 2009 klart. Ska berätta om igårkväll senare. Ska först ragga bilder från Sebastian ifall det blev några. Mår lite dåligt idag, har sovit länge. gillar den här dagen, men jag är rädd för det nya året. Jag vill att saker ska hända, men jag är rädd att inget kommer hända. Jag vill inte ha ett lamt liv. Men skit samma. Jag vet att jag kommer ha roligt i sommar, och jag får se till att jag har kul innan och efter sommaren också. Huvudsaken är att jag är glad och det ska jag vara. Men iår kommer saker hända som jag inte vill ska hända. Ser inte fram emot det. Och snart börjar skolan igen. Vill tillbaka till igår. Det var så skönt att slippa alla problem. Men 2009, det ska minsann bli ett grymt år. 2008 var det.

Kommentarer
Postat av: edit

Känner precis som dig om det här året. Det ska bli jättebra! Du gjorde dom sista timmarna på 2008 till toppen, du är bäst. Och början på 2009 kanske kunde varit bättre för vissa, men jag gillade den.

2009-01-01 @ 19:53:57
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pawo

hoppas att ditt år blir skitbra och jag ser fram emot att träffa dig till sommaren!

2009-01-03 @ 11:29:10
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: julia

en sak du borde göra 2009 är att komma ner till sthlm, ja ja!

2009-01-03 @ 17:32:00
URL: http://minonkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0